فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...


:::::::::::::::::::::

::: چنانچه در سایت "فایلخونه" به فایل مورد نظرتان دست پیدا نکردید،
میتوانید با جستجو در سایت
" filedooni24.ir "
آنرا بیابید.

filedooni24.ir

filedooni24.ir

filedooni24.ir

:::::::::::::::::::::




طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

 

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

 

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار

 

چرا کتاب صوتی بشنویم؟

هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ارتقا دهید. کتاب صوتی زمان های مرده شما مثل مسیرهای رفت و آمد یا صف انتظار را زنده می کند.

 

لیست کتاب های صوتی داخل این بسته

شگفت انگیز:

  1. کتاب صوتی راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل 
  2. کتاب صوتی چگونه هشتتان را از گرو نه تان در آورید 
  3. کتاب صوتی به چی علاقه داری؟
  4. کتاب صوتی لازم نیست با استعداد باشید
  5. کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید
  6. کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس 
  7. کتاب صوتی تغییر بزرگ اثر دارن هاردی 
  8. کتاب صوتی موفقیت در فروش اثر برایان تریسی 
  9. کتاب صوتی جادوی جهت دار کردن زندگی 
  10. کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو 
  11. کتاب صوتی 9 راز موفقیت از لری آیورسان 
  12. کتاب صوتی انرژی بخشیدن به ذهن و زندگی اثر لری آیورسان 
  13. کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی 
  14. کتاب صوتی 13 روش برنامه ریزی افراد موفق 
  15. کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ 
  16. کتاب صوتی ترفند هایی برای فروش بیشتر 
  17. کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت 
  18. کتاب صوتی راز هایی برای جذب مشتریان جدید 
  19. کتاب صوتی راهنمای تعیین اهداف و روش دستیابی به آن 
  20. کتاب صوتی استفاده یا سو استفاده از زمان 
  21. کتاب صوتی کلید موفقیت های استثنایی 
  22. کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر 
  23. کتاب صوتی ایجاد جهش در شغل و تجارت 
  24. کتاب صوتی مدیریت درونی اثر برایان تریسی 
  25. کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره سازنده داشته باشم؟
  26. کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی 
  27. کتاب صوتی چهار راه پولسازی اثر رابرت کیوساکی 
  28. کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی 
  29. کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی 
  30. کتاب صوتی کنترل زندگی تان را بدست بیاورید

 

حالا به توضیح مختصری راجب هر کدام از کتاب های صوتی می پردازیم:

 

 

1.معرفی کتاب صوتی راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل

 

کتاب صوتی راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل، اثر مارک الن به شما می‌آموزد که چگونه می‌توان در عین موفق شدن، در آسودگی خاطر زندگی کرد و بدون تلاش و صرف انرژی فراوان، آرزوهای خویش را زنده نگه داشت و به آن‌ها رسید.

مارک آلن (Marc Allen) می‌گوید، برای موفق شدن در هر زمینه‌ای ابتدا باید چشم‌اندازی کلی و آرمانی داشت. پس از تعیین اهداف، به کمک این باور که در دل هر مشکلی فرصتی نهفته است، می‌توان بر تردیدها و هراس‌های موجود در راه رسیدن به اهداف، غلبه کرد. همچنین برای جلوگیری از محدود شدن توسط باورهای درونی، می‌توان عبارت‌های تأکیدی مثبت را جایگزین نمود.

راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل (The Type-Z Guide to Success: a lazy persons manifesto for wealth and fulfillment) شامل دو بخش است: بخش اول به بررسی عمیق چهار گام ساده برای موفق شدن که شامل تخیل، تصور، باور داشتن و خلق کردن است، پرداخته و بخش دوم کتاب صوتی در رابطه با اصلاح مسیر با استفاده از راهبردهای همه جانبه است. در این بخش راهبردهایی برای حل و فصل مشاجره، آرام‌سازی و رفع تنش، هدف از نهاد خانواده و تغییر نگرش‌ها آورده شده است.

 

 

2.معرفی کتاب صوتی هشت‌تان را از گرو نه در آورید

 

کتاب صوتی هشت‌تان را از گرو نه در آورید اثر رابرت کیوساکی، راهنمایی کاربردی و مفید برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد و ثروت‌ بیشتر هستند.

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی هشت‌تان را از گرو نه در آورید، از 10 گام طلایی سخن می‌گوید. این گام‌های طلایی به شما برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز کمک می‌کند. هر کس که بخواهد به زندگی مالی‌اش سر و سامان ببخشد و مسیر ثروت و بی‌نیازی را طی کند باید از این دستورالعمل 10 گانه استفاده کند. رابرت کیوساکی و تمام کسانی که که وی را به عنوان یک معلم و الگو انتخاب کرده‌اند، دقیقاً همین مسیر را طی کرده‌اند.

نویسندگان بسیاری در صدد برآمده‌اند تا به مردم درباره موفقیت مالی و ثروتمند شدن بیاموزند اما بی‌شک رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) بزرگ‌ترین مربی امور مالی تاریخ است. او در این اثر موثرترین تجربیات خود در زمینه میلیونر شدن دائمی را به مخاطبان می‌آموزد. این کتاب را جدی بگیرید اگر ثروتمند شدن مسئله‌ای جدی در زندگی شماست.

با این کتاب دانش مالی خود را بالا ببرید، اسراری که برای کسب درآمدهای سرشار به آن احتیاج دارید را کشف کنید و به موفقیت‌های چشم‌گیری برسید. میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است. کتاب هشت‌تان را از گرو نه در آورید، نگرش شما را برای همیشه درباره شغل، کسب‌و‌کار و قوانین ثروت تغییر می‌دهد.

 

 

 

3.درباره کتاب صوتی به چی علاقه داری؟

او واقعا به چه چیز فکر می‌کند؟ دوست دارید چه چیزهای بیشتری در مورد همسر خود بدانید؟ آیا مایل هستید طرف مقابلتان سوالاتی در مورد گذشته، هدف‌ها و افکاری که ذهن شما را به خود مشغول کرده، بپرسد؟ آخرین باری که یک خواب، خاطره یا یکی از آرزوهایتان را با یکدیگر در میان گذاشتید چه زمانی بوده است؟ این کتاب به شما کمک می‌کند تا با پرسش ها و پاسخ درباره مسائلی همچون اهداف و تمایلات، تجربیات زندگی، خاطرات و همچنین بررسی روابط و جنبه‌های مختلف آن، به شناخت بهتری از همسر یا شریک زندگی خود برسید

 

4.معرفی کتاب صوتی حتما لازم نیست با استعداد باشید

زمان امتحان رویاهایتان فرا رسیده!وقت آن است که به جای فکر کردن، اقدام کنید؛ البته باید قدم به قدم پیش بروید، ولی سرعت برداشتن این گام‌ها به خودتان بستگی دارد.فرمول (استعداد = موفقیت) را فراموش کنید. فرمول موفقیت در دنیای امروز، چیز دیگری‌ است؛ امروز، استعداد، منهای موارد لازم دیگر مساوی‌ست با شکست و بی‌استعدادی به علاوه‌ی انجام برخی کارهایی که نیاز به استعداد ندارند، مساوی‌ست با موفقیت.

یادتان باشد که همه‌ی افرادی که در رشته‌ی مورد نظر شما موفق شده‌اند، کوه استعداد نبوده‌اند و از بدو خلقت، «موفق» آفریده نشده اند.

مطمئنا شما از بسیاری از آنان بااستعدادترید؟ پس شروع کنید. از داشته‌هایتان شروع کنید و یادبگیرید که چطور از آن‌ها بیشترین استفاده را ببرید.

جان ماکسول( -۱۹۷۴) میشیگان، تا کنون بیش از ۵۰ کتاب عمدتاً در زمینه رهبری نوشته است.درکتاب صوتی «حتما لازم نیست با استعداد باشید» شما با ۱۶ مورد از کارهایی که نیاز به استعداد ندارند آشنا خواهید شد.

 

5.معرفی کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید.

نویسنده در این کتاب قصد دارد به معرفی و آموزش انواع اهرم‌های طلایی و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها در کسب ثروت بپردازد. حال ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شود که چرا باید تمامی اهرم‌ها را تنها در یک کتاب معرفی کرد؟ به این دلیل که واژه اهرم واژه‌ای بسیار بزرگ است و از جهات مختلف، معانی متفاوتی شامل می‌شود و حتی می‌تواند مباحث و مسائل متفاوت و یا متناقض را در زندگی ما تحت پوشش قرار دهد و ما را به سمت موفقیت و کامیابی مالی رهنمون کند.

کتاب‌های قبلی و آثار پیشین رابرت کیوساکی همگی درباره گردش مالی و پول بود. پدر پولدار می‌گفت: «گردش مالی» مهم‌ترین واژه در دنیای پول است. دومین واژه مهم نیز «اهرم» است. همچنین به این مطلب اشاره می‌کرد که «اهرم تنها عاملی است که برخی از افراد را به پول و ثروت می‌رساند و در مقابل، اقشار ضعیف را به ورطه نابودی و فقر می‌کشاند.» پدر پولدار برای توضیح این مطلب می‌گفت: اهرم می‌تواند به نفع شما و یا علیه شما کار کند.
ازآنجایی‌که این اهرم یک قدرت تلقی می‌شود برخی از افراد از آن بهره می‌گیرند و برخی دیگر به شکل آگاهانه و یا ناآگاهانه از آن سوءاستفاده می‌کنند. حتی دیده‌شده است که بعضی از افراد از آن می‌ترسند و یا از آن ترس و واهمه در دل دارند.
پدر پولدار می‌گفت: دلیل اینکه تنها کمتر از پنج درصد آمریکایی‌ها پولدار و ثروتمند هستند این است که فقط همین افراد معدود و انگشت‌شمار راه و روش استفاده از اهرم‌ها را به‌عنوان یک قدرت پایان‌ناپذیر می‌دانند.
خیلی از افراد درصدد آن هستند تا ثروتمند شوند اما خیلی زود بی‌آنکه کاری انجام داده باشند و یا قدمی بردارند شکست می‌خورند؛ زیرا از اهرم‌های موجود برای خود سوءاستفاده می‌کنند. در این میان افراد بی‌شماری نیز هستند که قدرت پولدار شدن و کسب پول و سرمایه را ندارند زیرا از قدرت اهرم ترس دارند تا اطمینان.

 

6. در کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس چه مهارت هایی را به ما می آموزد:

برای هر یک از بخش‌های کتاب؛ قسمتی مرتبط از زندگی بیل گیتس به‌عنوان مثالی کاربردی برای یادگرفتنِ نحوه‌ی عملی کردن موضوع مربوطه شرح داده شده است. در یک نگاه کلی این موارد، شامل نکته‌های مهم زیر است:

  • کسب‌وکار از دیدگاه بیل گیتس
  • در چه شرایطی ترک تحصیل برای ورود به بازار کسب‌وکار می‌تواند درست باشد!
  • اهمیت تفکر جانبی در یک کسب‌وکار
  • پیش‌بینی آینده‌ی یک صنعت و اهمیت آن
  • رقابت سالم و ناسالم در کسب‌وکار
  • برند سازی به سبک بیل گیتس
  • آشنایی با مفهوم خط پایان ذهنی
  • نظر بیل گیتس در مورد عادلانه نبودن زندگی و پیشنهاد او در این مورد
  • انطباق‌پذیری به روش بیل گیتس
  • تواضع درست در کسب‌وکار و کارآفرینی
  • ریسک‌پذیری و تمرکز به‌شیوه ی بیل گیتس
  • رابطه‌ی کارآفرینی و فعالیت‌های انسان دوستانه

بیل گیتس واقعاً نگرش متفاوتی به مسائل مطرح در یک کسب‌وکار و نیز ایده یابی دارد. به‌عنوان نمونه کافی است به این گفته‌ی او توجه کنید: «من آدم تنبلی را برای انجام یک کار سخت انتخاب می‌کنم چون آدم تنبل راه ساده‌ای برای انجام آن کار سخت پیدا می‌کند!»

 

7.معرفی کتاب صوتی تغییر بزرگ

کتاب صوتی تغییر بزرگ نوشته دارن هاردی که با صدای محسن زرآبادی منتشر شده است به شما می‌گوید پنج مین زمینی که کارآفرینی شما را تهدید می‌کنند، کدامند و چرا وقتی می‌خواهید صاحب بیزینس خودتان شوید، دیگران سعی می‌کنند شما را منصرف کنند؟

درباره کتاب صوتی تغییر بزرگ

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور می‌توان توسعه‌ی شخصی داشت و چطور قانون می‌تواند در مسیر موفقیت به شما کمک کند و اساسا پیشرفت، یعنی تغییرات رو به جلو، ولی گاهی پیشرفت کردن می‌تواند شما را عقب بکشد! چطور؟ به شکلی نامرئی و با پرت کردن حواستان از پیشرفت‌های بزرگتر! همه‌ی آن چیزهایی که با شنیدن عبارت پیشرفت در کار، معمولا به ذهن می‌رسند، مثل افزایش حقوق، انتقال به یک بخش بالاتر و ترفیع درجه، هم تغییرند و هم رو به جلو، ولی بزرگ نیستند. پیشرفت‌های کوچک به درد آرزوهای بزرگ شما نمی‌خورد. شما نیاز به یک تغییر بزرگ دارید! در این کتاب صوتی دارن هاردی قصد دارد شما را هیپنوتیزم کند تا به سمت کارآفرین شدن و ثروتمند شدن حرکت کنید.

خواندن کتاب تغییر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق ترین فرد بین دیگران باشند پیشنهاد میکنیم.

 

8.درباره کتاب صوتی موفقیت در فروش نامحدود

کتاب صوتی «موفقیت در فروش نامحدود» اثری از «برایان تریسی» و ترجمه شده توسط «مهدی قراچه داغی» می‌باشد. در این کتاب صوتی می‌توان از تجربیات برایان تریسی و پسرش در رابطه با فروش بیشتر اشاره نمود. زیرا هر چه بتوان میزان فروش محصولی را افزایش داد، قطعا میزان سود در آن کسب و کار نیز با رشد مواجه می‌شود. بدین ترتیب نیاز است تا از تکنیک‌ها و روش‌های عملی که توسط برایان تریسی بیان شده است، استفاده نمود. بدین ترتیب به راحتی می‌توان میزان سود را از چیزی که در ذهن خود دارید نیز بیشتر نمایید.
باید با واقعیت های جدید روبرو شده و بتوان کارهایی را انجام داد که در بازار بتوان میزان فروش خود را افزایش داد. یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش نامحدود می‌تواند بازاریابی اصولی باشد. زیرا هر چه قدرت جست و جو برای مشتری مناسب بیشتر باشد، می‌توان سود خود را نیز بیشتر نمود. فروش نامحدود مساوی با سود نامحدود بوده، لذا هر فردی که به دنبال سود بیشتر بوده، می‌تواند با مشاوره‌هایی که افرادی با تجربه مانند برایان تریسی بیان نموده‌اند، میزان فروش و سود خود را افزایش دهد.

 

9.معرفی کتاب جادوی جهت دار کردن زندگی : 

می خواهیم به شما اطمینان دهیم که این مبحث یکی از با ارزشترین موضوعاتی است که تا به حال خوانده یا شنیده اید چون مسیر رسیدن به آینده را ترسیم می کند.

آیا هدف مشخصی دارید؟ هدفی که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده باشد.

مهمترین هدف تعیین شده زندگی شما چیست؟مقدار تسلط شما بر روی اهدافتان بستگی به مقدار عمل شما برای رسیدن به آن هدف دارد، نه به اندازه ی اطلاعاتی که در مورد آن دارید.

زندگی باید همیشه پر از هدف های کوچکتر باشد که در راه جهت دار کردن زندگی موفق تر باشید.

وقتی بتوانید هدفمند زندگی کنید، کنترل زندگیتان را در دست خود احساس خواهید کرد و در نتیجه هر روز شادتر خواهید شد.همیشه اهداف بلند مدت سریعتر از حد انتظار تحقق می یابند پس فقط کافیست تصمیم به انجام کاری بگیرید و نسبت به آن اقدام کنید.

کتاب صوتی جادوی جهت دار کردن زندگی شما را با روش ها و نکات کلیدی، مسیر رسیدن به آینده را تشریح می کند و به شما می آموزد که چگونه تغییرات جهت دار کردن زندگی را تحت کنترل خود درآورید.

 

10.درباره کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

بهترین سال زندگی تو، یک راهنمای کامل برای کسانی است که از نرسیدن خسته شده‌اند. کسانی که اهداف و آرزوهای زیادی دارند اما نمی‌توانند به آنها دست پیدا کنند. دارن هاردی در این میکروکتاب به شما می‌گوید که برای رسیدن به خواسته‌هایتان روش‌های ساده‌ای وجود دارد که اگر براساس آنها پیش برید، می‌توانید آرزوهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. مهم این است که بدانید چه چیزهایی می‌خواهید. دارن هاردی با تمرین‌هایی که انجام آنها به راحتی مسواک‌زدن است دستوالعمل اجرایی شدن آن‌ها را به شما می‌دهد. بهترین سال زندگی شما، نه از ابتدای سال و نه از شنبه قرار است شروع شود، بهترین سال زندگی شما از امروز و همین الان شروع میشود.

 

11.درباره کتاب صوتی ۹ راز موفقیت

کتاب صوتی ۹ راز موفقیت به شما راهکارهایی ارائه خواهد داد تا از انرژی های منفی که سطح عملکرد شما را در زندگی پایین می آورد جلوگیری کنید. همچنین در این کتاب صوتی با یک سیستم تائید شده برای ایجاد افکار مثبت نیرومند در هر زمان و هر مکان آشنا خواهید شد واینکه چطور تغییرات را ایجاد کنید و در این مسیر کسی نتواند جلودار شما باشد و با یاد گیری استراتژی ‌هایی کار آمد از باور های محدود کننده رهایی یابید و از همه مهم تر یاد خواهید گرفت چطور تمرکز بر روی دستیابی به اهدافتان را عمیق تر کنید و همچنین راهکارای دیگری که عملکرد شما را بالاتر خواهد برد این ۹ راز موفقیت فوق العاده به شما کمک خواهد کرد که بتوانید کارهایتان را مدیریت کنید ،اهدافتان را اولویت بندی کنید ،در نتیجه ارزشهایتان را بشناسید و به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید

 

12.کتاب صوتی انرژی بخشیدن به ذهن و زندگی شامل نکات کلیدی برای توقف نکردن در مسیر موفقیت ، رسیدن به اعتماد به نفس و در نهایت پیدا کردن یک احساس خوب در زندگیتان می باشد.

دکتر لری آیورسان در کتاب صوتی انرژی بخشیدن به ذهن و زندگی به دو نیروی رنج و لذت که محرک های انگیزشی در زندگی هر فرد هستند اشاره میکند و چگونگی کنترل زندگی بر اساس این دو نیرو را مورد بررسی قرار میدهد که این کنترل می تواند یاد گرفتن یک مهارت جدید و تغییر یک عادت بد و هر چیز دیگری باشد و همچنین به چندین عوامل انرژی بخش در زندگی اشاره میکند که با به کار گیری آنها زندگی شادتری خواهید داشت.

 

13.معرفی کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی

برایان تریسی در کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی، استراتژی‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های عملی و اثبات شده‌ای به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید کسب و کاری پر رونق را شروع کنید.

کلید افزایش درآمدتان چیست؟ تصمیم بگیرید! از همین امروز تصمیم بگیرید که دقیقا همان مقداری که می‌توانید درآمد داشته باشید را کسب کنید. تصمیم بگیرید که کنترل کامل روی کسب و کار و درآمدتان داشته باشید تا بتوانید در هر اقتصادی دوام بیاورید و پیشرفت کنید.

همین امروز تصمیم بگیرید که درآمدتان را دو برابر کنید و بعد دوباره آن را دو برابر کنید. تصمیم بگیرید که درآمد بیشتر و بیشتری کسب کنید تا پتانسیل واقعی خود را به عنوان دستگاه درآمدساز به واقعیت تبدیل کنید.

یادتان باشد مهم نیست که از کجا آمده‌اید تنها چیزی که مهم است این است که به کجا می‌روید و جایی که می‌روید تنها به‌وسیله‌ی خیالات شما محدود می‌شود. بالاترین درآمد، بهترین پیشرفت‌ها و با افتخارترین موفقیت‌های شما در آینده قرار دارند. شادترین لحظه‌های شما و بزرگترین کامیابی‌های شما در آینده به وقوع خواهند پیوست.

 

14.درباره کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه ریزی افراد موفق

کتاب صوتی ۱۳ روش برنامه ریزی افراد موفق درمورد چیست؟ در مورد این است که چطور شد خودتان را دست‌کم گرفتید! و اکنون برای بهبود وضعیتتان دقیقاً باید از کجا شروع کرده و یا چگونه ادامه بدهید! این کتاب صوتی فوراً برایتان مشخص می‌کند که آیا اصلاً برنامه‌ای مالی برای زندگی خود دارید؟ اگر ندارید چه باید بکنید؟ و اگر برنامه‌ی مالی دارید با کدام معیارها می‌توانید آن را محک بزنید و مطمئن شوید که درست است یا نه؟ به شما می‌آموزد که برای بهبود برنامه‌ی مالی و سرعت بخشیدن به موفقیتتان چه روش‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. نشانتان می‌دهد کدام امکانات رایگانی هست که هنوز از چشمان شما و خیلی‌های دیگر پنهان مانده است! همه چیز کاملاً کاربردی آموزش داده می‌شود. در گام اول با محور قرار دادن موضوع فروش(و یا هر کار دیگری که دارید)، بسته به وضعیت فعلیتّان، یک درآمد مطلوب تعیین می‌کنید و با یک سیستم ساده ولی عجیب، تمام کارهایی که باید در یک سال، یک ماه، یک هفته، یک روز و حتی تمام کارهایی که در یک ساعت باید انجام بدهید تا به آن درآمد برسید به دستتان می‌آید! در گام بعدی و در مرحله‌ی اجرایی، با معیارهای دقیقی که داده شده همیشه قادر خواهید بود بفهمید که آیا دارید پول در‌می‌آورید یا وقت تلف می‌کنید! این کتاب صوتی به شما روحیه‌ای می‌بخشد که به عنوان رییس خودتان برای خود احترام قایل شوید و به عنوان رییس خودتان گاه بر سر خود فریاد بکشید!

15.درباره‌ی کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ

همه‌ی ما از اینکه دروغ بگوییم، بدمان می‌آید. دروغ گفتن را کاری خیلی زشت و دور از شان انسان می‌دانیم. اگر متوجه شویم که کسی به ما دروغ گفته است، از او ناراحت می‌شویم و حتی ممکن است رابطه‌مان را با او قطع کنیم. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که برای اینکه به دردسر نیفتیم یا خودمان را از مهلکه‌ای نجات بدهیم، دست به دامن دروغ گفتن می‌شویم. دروغ برایمان چیزی است که فاصله‌ی بین خود واقعی ما و چیزی که دوست داریم باشیم را پر می‌کند. بهرحال چه ما دروغ بگوییم و چه دروغ بشنویم، این موضوع می‌تواند روی روابطمان تاثیر زیادی بگذارد. جف هانکک در کتاب صوتی حقایقی درباره‌ دروغ با استناد به تحقیقات معتبر، آماری از تعداد دروغ‌هایی که در طول روز میان انسان‌ها رد و بدل می‌شود ارائه می‌دهد. او معتقد است که دروغ به خودی خود هیچ قدرتی ندارد اما زمانی که کسی دروغ را باور می‌کند، دروغ قدرت پیدا می‌کند. جف هانکک در کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ به ما کمک می‌کند تا فرد دروغگو را بر اساس زبان بدنش بشناسیم و خودمان را در برابر دروغگویی و دروغ شنیدن، محافظت کنیم.

 

16.درباره کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش

تکنیک های فروش بیشتر از نگاه برایان تریسی: فروش و بازاریابی یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر شخصی بر آن واقف نیست. زمانی که مشتری تجربه ی خرید از شما را پیدا می‌کند یک موفقیت برای شما و کارتان به وجود می‌آید . برایان تریسی به عنوان مشاور فروش چندین شرکت و فروشگاه از جمله افرادی محسوب می‌شود که از این مهارت و ترفندها باخبر است. کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر نوشته برایان تریسی به شما می آموزد که فروش و بازاریابی ترفندهای خاصی را داراست که تنها افراد با تجربه از رموز آن باخبرند. راز فروش بیشتر و جذب مشتری: برایان تریسی به عنوان مشاور فروش چندین شرکت و فروشگاه از جمله ی این افراد محسوب می‌شود. کتاب صوتی ترفندهایی برای فروش بیشتر مجموعه‌ای کامل از مراحل و روش های موثر فروش است که میزان فروش شما را به نحوی شگفت آور افزایش می‌دهد. مشتری در واقع تجربه‌ی فروش شما را خریداری می‌کند .فروشنده های آماتور معمولا از ویژگی‌های محصول صحبت می‌کنند اما فروشنده های حرفه‌ای در مورد کارایی و تاثیر محصول بر زندگی خریدار صحبت می‌کنند. یکی از ارزشمندترین اکتشافات قرن بیستم در زمینه نحوه فروش این بود که فروشندگان با تجربه در هر بخش حاشیه برد خود را افزایش داده و با ریسک پذیری به سود و فروش فوق العاده دست یافتند. ایده‌های موفق برای فروش بیشتر: با دانلود کتاب صوتی ترفندهای فروش بیشتر از حالت رکود خارج می‌شوید و قادر خواهید بود فروش بیشتری را تجربه نمایید. فروش و بازار یابی از ترفندهای خاصی برخوردار است که برای موفقیت و افزایش درآمد باید آن ها را رعایت و به کار بگیرید. برایان تریسی که شهرتش همواره با فروش موفق همراه بوده است، خود روزی فروشنده مبتدی بود که با آموختن تجربه و تکنیک های فروش به یکی از بزرگ ترین ایده پردازان و فروشنده‌های موفق دنیا تبدیل شد.

 

17.درباره کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت

 کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت توسط دابلیو جی کینگ نوشته شده است. او در این کتاب صوتی، اطلاعاتی را به شنوندگانش داده که کمک می‌کند تا در تجارت و کسب و کارشان موفق عمل کنند.

کینگ از نکاتی کوچک اما کلیدی صحبت می‌کند که در هیچ جای دیگری نوشته نشده‌اند!

18.درباره کتاب صوتی رازهایی برای جذب مشتریان جدید

روش جذب مشتری جدید: فروش آسان است چیزی که سخت است حرفه‌ای شدن در فروش است. شما به عنوان یک فروشنده همیشه باید بیشتر بفروشید و در هر جایی که هستید اعتبار بیشتری کسب کنید . برای این کار شما به کمک دیگران هم نیاز دارید . این کتاب صوتی موفقیت شما را با رازهای فروش افراد حرفه ای آشنا می کند تا بتوانید پیشرفت کنید و نه تنها در کوتاه‌مدت فروش بیشتری داشته باشید بلکه در درازمدت بتوانید بسیار بیشتر از قبل بفروشید. جایی که بقیه شکست می‌خورند شما می توانید موفق شوید مشتری‌ها بر اساس چیزی که می‌دانند به شما نه می‌گویند اگر به آن ها اطلاعات بیشتری بدهید شانس شما برای فروش بالا می رود . بعد از شنیدن این کتاب شما یاد می گیرید به مشتری این حس اطمینان را منتقل کنید که تصمیم به خرید تصمیم درستی است تا بتواند با راه جدیدی که پیش رویش می گذارید تصمیم جدیدی بگیرد و فروش انجام شود.

19.درباره کتاب صوتی دستیابی به اهداف

فرآیند تعیین اهداف و چگونگی دستیابی به آنها ما به خاطر طبیعتمان موجودات هدف داری هستیم. مغز ما دائما درحال تلاش برای هماهنگ کردن دنیای بیرون با آن چیزی است که در درونمان می‌بینیم و دنبالش هستیم می‌باشد. زمانی که برای خودتان هدف تعیین می‌کنید به مغزتان چیزی می‌دهید که بتواند روی آن تمرکز کند و مانند این است که به ذهنتان چشم‌هایی تازه می‌دهید تا تمام مردم و موقعیت‌ها و صحبت‌ها و منابع و ایده ها و خلاقیتی را ببینید که در جهت هدفتان می‌باشد. پس دنیای برونی‌تان با چیزی که درونتان هست هماهنگ می‌شود. اهداف به شما جهت و بینش می‌دهند و با داشتن اهداف مشخص و مکتوب پیش چشمتان، کائنات به شما چیزی می‌دهد که به دنبالش هستد.

20.معرفی کتاب صوتی استفاده یا سوء استفاده از زمان

جان ماکسول( -۱۹۷۴) میشیگان، تا کنون بیش از ۵۰ کتاب عمدتاً در زمینه رهبری نوشته است.ماکسول در کتاب صوتی «استفاده یا سوء استفاده از زمان» در مورد اولویت‌های زندگی با شما صحبت خواهد کرد و به شما خواهد آموخت که اولویت‌های زندگی را چگونه مدیریت کنید تا از این راه بتوانید بهترین استفاده از زمان را داشته باشید.مشکل ما انسان‌ها در مورد زمان، معمولا کمبود وقت نیست، بلکه مشکل عمده‌ی ما، جهت دهی نامناسب است. زمان، چیزی نیست که بتوان آن را پیدا کرد؛ بلکه توسط خود ما خلق شده و مفهوم پیدا می‌کند.

 

21.درباره کتاب صوتی کلید موفقیت‌های استثنایی

دکتر لری آیورسان در کتاب صوتی کلید موفقیت‌های استثنائی به شما استراتژی‌هایی برای تشویق، ارتباط و موفقیت را آموزش می‌دهد که می‌توانید هم اکنون آنها را به کار گیرید. شما را با آموزش مهارتهایی برای بهبود شخصیتتان در یک سفر معنی دار هدایت می‌کند. دکتر آیورسان به شما کمک می‌کند و راه حل های کنترل ذهن و زندگی تان را به شما می‌آموزد. همچنین ۸ کلید موفقیت برای رسیدن به مراحل بالایی در زندگی را برایتان بازگو می‌کند که این ۸ نکته باعث می‌شود شما در کارهایی که برای انجام دادن انتخاب می‌کنید از یک آدم متوسط به بهترین فرد در آن زمینه تبدیل شوید. کلیدی که شما در کتاب صوتی ” کلید موفقیت های استثنائی ” پیدا خواهید کرد در را به روی دانش شما برای موفقیت بیشتر در زندگی باز می‌کند. از طریق این کتاب شما به مهارت‌هایی دست می‌یابید که به شما کمک می‌کند که در زمینه‌ی مالی، بهبود سلامت خود، ایجاد روابط قوی و رسیدن به اهدافی که برای شما مهم هستند پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

22.معرفی کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر

همواره نگاه عمیق و دقیقی به ارتباط با مشتری داشته باشید؛ چرا که نقطه­‌ی شروع یک رابطه­‌ی دراز مدت است!

  • چطور می توان اعتماد مشتریان را جلب نمود؟
  • برخورد شما با مشتریان همواره یکسان است؟
  • آیا همه­‌ی افراد دارای نقطه‌­­ی تحریک جهت خرید هستند؟

بیشتر افراد، فروش را امری راحت و بدون نیاز به دانستن قوانین و مقررات می دانند؛ از این رو نمی‌توانند درخششی در این زمینه داشته باشند. فروش بر خلاف تصور اکثر افراد نیاز به اطلاعات و تکنیک‌های خاصی دارد که در صورت عدم رعایت با شکست روبرو خواهد شد.

اگر هر فروشنده نسبت به تحویل به موقع و کیفیت کالاهای خود مسئول باشد، پیشرفت مهمی در حرفه­‌ی خود خواهد داشت. پس اولین گام جهت فروش موفق محصولات جلب رضایت مشتریان همراه با داشتن روابط خوب و ارائه خدمات پس از فروش کالا یا خدمت است.

 

23.درباره کتاب صوتی ایجاد جهش در شغل و تجارت

چطور در در شغل و تجارت خود جهش ایجاد کنیم؟ کتاب صوتی موفقیت در کسب و کار برایان تریسی ترجمه فارسی سخنرانی این نویسنده کتاب‌های صوتی روانشناسی و موفقیت است که در زمان ۵۰ دقیقه شما را شما را برای پیدا کردن تکنیک های موفقیت در کسب و کار و رشد در تجارت راهنمایی و هدایت می کند. وظیفه شما این است که بتوانید نمودار زندگی را به صورت پیوسته و صعودی در بیاورید و از افراد معمولی بالاتر باشد. برای به دست آوردن چیزهایی که تا به حال تجربه نکرده ایم باید کارهایی را یاد بگیریم و تمرین کنیم که قبلا بلد نبودیم وتمرین نکرده ایم. پس از همین حالا شروع کنید. تبدیل به یک میدان انرژی شوید تا در این صورت شاهد پیشرفت و جهش سریع تر خود در شغل و زندگی باشید. اصولی که باعث موفقیت شغلی می‌شود: ۱۰اصل وجود دارد که می تواند باعث جهش پیشرفت شما در شغلتان شود که در کتاب صوتی ایجاد جهش در شغل و تجارت برایان تریسی شما را با این ۱۰ اصل اشنا می کند. کتاب ” چگونه جهش در شغل و تجارت خود ایجاد کنید” راهنمایی ست برای یافتن هدف و رشد و تعالی در زندگی و تجارت شما از ترجمه سخنان برایان تریسی که بصورت کتاب صوتی در ۵۰ دقیقه ارائه شده است. برایان تریسی نویسنده کتاب های موفقیت، خود باوری، رهبری و کسب و کار است که با سخنرانی ها تاثیر گذارش به فردی محبوب در میان مردم جهان تبدیل شده است. از آثار او می توان به روش برنامه ریزی افراد موفق،ویژگی های مدیران موفق و مدیریت کاربردی زمان اشاره کرد،شما می توانید کتاب های صوتی برایان تریسی را در فروشگاه کتاب صوتی رادیو مثبت مشاهده و دانلود نمایید.

 

24.معرفی کتاب صوتی «مدیریت درونی»

هر مدل زندگی که دوست دارید با تمرین تفکر بدست آورید!

  • خود را انسان قابل اعتمادی می دانید؟
  • تاکنون کسی شما را الگوی خود قرار داده است؟
  • اعتماد به نفس کافی برای انجام مسئولیت های زندگی را دارید؟

افراد بسیاری در زندگی اعتماد به نفس بالایی دارند‌ و از این رو در بین مردم دوست داشتنی‌تر هستند. این افراد با افکار مثبت و تصورات خود زندگی و آینده‌ی خوبی را برای خود رقم می‌ زنند و از این رو خود و دیگران را به صورتی مدیریت می‌ کنند تا بهترین عملکرد را به دست آورند.

اگر شما فردی هستید که توسط اطرافیان خود الگو شده و دوست داران زیادی در محیط اطراف خود دارید، پس بدون شک از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و عملکرد خوبی نسبت به مسئولیت هایی که برعهده داشته اید از خود نشان داده اید. باید به گونه‌ای باشید تا بتوانید کیفیت زندگی خود را بالا ببرید و بهترین عملکرد را به دست آورید. داشتن اعتماد به نفس و مدیریت خود و رهبری کردن دیگران نیاز به خصوصیات و ویژگی‌ های خاصی دارد که می توان آنها را آموخت یا تقویت کرد.

25.معرفی کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم

کارول گراف و سرژ ویدال در کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم، مشاجرات و رفتار زناشویی و خطرات پنهان موجود در بحث‌ و جدل‌ها را بررسی می‌کنند و نکات مفیدی برای جلوگیری از بروز این جدال‌ها به شما ارائه می‌دهند.

کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره سازنده داشته باشم (Comment bien se disputer en couple‬) زیبایی‌های زندگی را به شما نشان می‌دهد تا روی آن‌ها تمرکز کنید و زندگی شادتر و زیباتری داشته باشید. هر فردی در زندگی با همسر خود مشاجره می‌کند و به وجود آمدن آن در بین زوجین امری طبیعی است. اجتناب ناپذیر بودن مشاجره بین زن و شوهر، نحوه‌ی پیدایش آن، موضوعات مورد علاقه‌ی آن‌ها در زمان رخداد مشاجرات، آشنایی و توسعه‌ی مهارت‌های برخورد با مشاجرات و چگونگی حل و فصل آن‌ها بدون جدایی و طلاق همراه با مثال‌های عینی از جمله موضوعاتی است که در این کتاب صوتی آمده است.

26.درباره کتاب صوتی کارآفرینی سیورز:

سیورز در این کتاب صوتی از تجارب ده ساله‌ی خود در مورد تبدیل کردن کسب‌وکارِ درحّدِ صفرش به یک کار بزرگ ۲۲ میلیون دلاری سخن می‌گوید. بنا به گفته‌ی خودش شغلی که در ابتدا داشت، در حد سرگرم کردنش به درد می‌خورد!

او ضمن این‌که راه‌ و روش خود و فوت‌و‌فن‌های کارآفرینی و کسب ثروت را آموزش می‌دهد، هرگز شما را مقیّد به روشی خاص نکرده و کمک می‌کند که هوش اقتصادی‌تان به شدّت فعّال شود تا ضمن استفاده از تجریبات او، به خلق و عملی کردن ایده‌های شخصی خود نیز بپردازید.

روش های رسیدن به موفقیت در کسب و کار:

این کتاب صوتی با بیان گیرای خود در حقیقت یک فیلم مستند در مورد صفر تا صدِ موفقیت در کسب‌و‌کار را در مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد. نویسنده‌ با تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی خود در مسئله‌ی کارآفرینی و موفقیت، روش‌هایی را پیشنهاد می‌کند که همین لحظه نیز قابل اجرا هستند.

نقطه‌ی قوّت کتاب صوتی ۴۰ درس کارآفرینی، در این نکته است که هیچ‌یک از موارد آموزشی موجود در آن، از شرح زندگی و موفقیت‌های دیگران جمع‌آوری نگردیده، بلکه توسط خود "درک سیورز" اجرا و تجربه شده است. این کارآفرین بزرگ در این کتاب صوتی با در نظر گرفتن جزییات، شیوه‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که امروزه در تمامی مناطق مختلف جهان قابل اجراست.

27.درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چهارراه پولسازی نوشته‌ی رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، افراد یک جامعه را براساس مدل درآمدزایی آن‌ها، به چهار گروه تقسیم می‌نماید. گروه اول، کارمندان و کارگران که در ازای ساعت کاری مشخص روزانه و کارمزد از پیش تعیین‌شده، برای یک کارفرما کار می‌کنند. گروه دوم، صاحبین کسب و کار هستند؛ مثلا کسانی که یک تولیدی یا کارخانه را راه‌اندازی و عده‌ای را استخدام می‌نمایند. گروه سوم، خویش‌فرمایان‌اند؛ مانند مثال، مغازه‌داران که روزانه بر سر کسب و کار خود، حاضر می‌شوند. گروه چهارم که از نظر کیوساکی، موفق‌ترین افراد خواهند بود، سرمایه گذاران هستند که در کتابچه صوتی حاضر، شما را با این مدل کاری و طریقه‌ی رسیدن به این سطح، آشنا می‌سازد.

همه‌ی ما برای موفق شدن به اطلاعات و آموزش‌هایی احتیاج داریم که در کوتاه‌ترین زمان، ما را به بهترین نتایج برسانند. رابرت کیوساکی در کتاب صوتی چهارراه پولسازی، حاصل سال‌ها تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی انواع کسب و کارها، شرح داده تا به شما بیاموزد که چگونه می‌توانید به‌طور هدفمند، شرایط فعلی خود را، در راستای کسب موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت زندگی خود، تغییر دهید. فقط کافی است کمی ریسک پذیر باشید و از تغییر نترسید.

28.درباره کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی

کتاب صوتی " ماراتن زندگی" در مورد چیست؟ در مورد این است که چگونه می توانید در ماراتن زندگی علی‌رغم مشکلات و سختی های فراوان از خط پایان عبور کنید و پیروز شوید. در مورد برداشت غلط ما از موفقیتاست. گاهی به خود می‌گوییم اگر فلان کار را انجام دهم! اگر به فلان جا برسم! اگر فلان مدرک را بگیرم! می‌توانم به نوعی خوشبخت یا موفق باشم. تعجب نکنید اما چنین چیزی واقعیت ندارد!!! آموزش‌هایی که در این کتاب صوتی برای شما آماده شده است: - طرز رهایی از بیماری سرنوشت! - شناخت واقعی موفقیت و شکست - ۳ سوال که با جواب دادن به آن می‌توانید کشف کنید که واقعاً برای چه کاری ساخته شده‌اید - ۳ راه پرهیز از اشتباه در تعیین هدف - ۳ تکنیک لازم برای حفظ پشتکار - ۴ تکنیک برای ترسیم چشم انداز درست از فعالیتتان - ۴ راه‌حل برای مشکلات شخصی (راه‌حلِ ترس از شکست- ترس از موفقیت!- مشکل بودن کار- بی‌میلی و دلزدگی) - ۴ تکنیک که شما را جزو بهترین‌ها در رشته‌ی فعالیتتان می‌کند - ۹ راه برای غلبه بر به تعویق انداختن یا شروع نکردن یک کار - طرز انجام کارهای مشکل با تکنیکی کاملا کاربردی - راز تعیین هدف برای رشد شخصی و رشد کاری - ۷ راه‌ اساسی برای پیشرفت و موفقیت در ماراتن زندگی

 

29.معرفی پادکست قدرت الهام و ندای درونی

پادکست قدرت الهام و ندای درونی دربردانده‌ی سخنان ارزشمند وین دایر، نویسنده و سخنران انگیزشی برجسته‌ آمریکایی است که شما را با خود به یک سفر اعجاب‌آور می‌برد، سفر مقدسی که در آن به الهام و ندای درون‌تان گوش خواهید سپرد.

ندای درونی به این معناست که ما عقل دیگر داریم. زمانی که به خود ایمان داشته باشید هرگز مایوس نمی‌شوید، بلکه خود را مملو از استعدادهای نامحدود می‌بینید و ظرفیت نامحدودی را در خود حس می‌کنید. با تغییر چیزی که در ذهن خود از خودتان ساخته‌اید به ندای درونی و قدرت الهام بخشی ماندگار برسید. وقتی که می‌توانید آن‌چه را که از رویاهایتان استخراج کرده‌اید به واقعیت تبدیل کنید، چرا این کار را انجام نمی‌دهید. ما همه منبعی داریم که اگر بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم، می‌توانیم هر کاری انجام دهیم، از شروع یک تجارت گرفته تا بالا رفتن از بلندترین کوه، شما می‌توانید هر کاری انجام دهید.

وجود انسان دربردانده‌ی قدرت و استعداد خارق‌العاده‌ای است که همیشه شما را به سوی رشد و تعالی می‌کشاند. ندای درونی ما را به سوی معنویت و خداوند سوق می‌دهد و در مراحل گوناگون زندگی مثل مراحل عقیدتی و اندیشه‌ای است که ما را به میدان انرژی نامرئی پیوند می‌دهد که قبل از تولد قسمتی از آن بودیم. هنگامی که در معنویت قدم برمی‌داریم با نیرویی ارتباط می‌گیریم که از زندگی مادی ما بالاتر و ارزشمندتر است

 

30.درباره کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید

۸۰ درصد از موفقیت، پیشرفت و هر چیزی که می‌خواهید به‌دست بیاورید جنبه‌یِ روانی و فقط ۲۰ درصد آن جنبه‌ی فیزیکی دارد. شما توانایی هر موفقیتی را دارید! برای شروع حرکت به این فکر کنید که چه چیزی برای شما اولویت بیش‌تری دارد؟ نه اولویتی که به خانواده و اجتماع برگردد، بلکه اولویت خود شما. هر فرد موفق، برنامه‌‌یِ مشخصی برای خودش دارد، برنامه‌ای که مشخص می‌کند آن فرد الان در چه مرحله‌ای هست و در چه مدت زمانی می‌خواهد به چه مرحله‌ای برسد. مطمئن شوید در مسیری قرار دارید که شما را به شخصی همانند الگویی که انتخاب کرده‌اید تبدیل خواهد کرد. بر روی اهدافتان متمرکز شوید، مغز شما همیشه دنبال یافتن راهی برای رسیدن به خواسته‌های شماست. به مسئله‌ی تغییر، به چشم امتحان کردن درستی یک فرصت نگاه نکنید، بلکه آن‌قدر تلاش کنید تا به آن مسلط شوید. به این فکر کنید که چه چیزی را باید در ذهنتان نگه دارید و چه افکار منفی یا ناخواسته‌ای را باید فراموش کنید. با فکر کردن به این موارد می‌توانید بفهمید که تضاد درونی شما به خاطر چیست. هنگامی‌که در درونتان خود را لایق موفقیت نمی‌دانید و از این امر بی‌خبرید! اگر می‌دانید چه می‌خواهید و برنامه‌ریزی هم کرده‌اید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، به خاطر تضادهای درونی شماست.

 

حجم فایل دانلودی : در 3 پارت و در مجموع 2.5 گیگ

تعداد کتاب ها : 30 کتاب صوتی 

نوع فایل : mp3

 

 

 

 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی