فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...


:::::::::::::::::::::

::: چنانچه در سایت "فایلخونه" به فایل مورد نظرتان دست پیدا نکردید،
میتوانید با جستجو در سایت
" filedooni24.ir "
آنرا بیابید.

filedooni24.ir

filedooni24.ir

filedooni24.ir

:::::::::::::::::::::




طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

 

چکیده کتاب 48 قانون قدرت 

نوشته رابرت گرین
 

با مطالعه چکیده کتاب ۴۸ قانون قدرت نوشته رابرت گرین در می‌یابید چگونه با استفاده از رموز قدرت طلبی مشاهیر گذشته، دیگران را تحت تاثیر قدرت و نفوذ خود قرار دهید. همه ما روزهای اولی که پا به مدرسه گذاشته ایم را خیلی خوب به خاطر داریم. جدا شدن از محیط امن خانه و روبه رو شدن با افراد و حریف های جدید می تواند برای همه ما یک اتفاق شوکه کننده به نظر برسد، اما این همه ماجرا نیست! 

 

مدرسه می تواند شما را با روی دیگر واقعیت موجود در جامعه و البته جهان پیرامون تان آشنا سازد. اگر در خانواده ای رشد کرده اید که به اصول اخلاقی و مقوله ای به نام «وجدان» و «تعهد اخلاقی» سخت پایبند باشند، بدون تردید آن چیزی که در مدرسه و در برخورد با همکلاسی هایتان خواهید آموخت، زمین تا آسمان با فرامین دیکته شده خانواده تان، توفیر خواهد داشت.

 

منحنی یادگیری شما درست در جایی که باید رشد و شکوفایی خود را نشان دهد و مهر تثبیت به آموزه های والدین تان بزند، واقعیت دیگری را برایتان آشکار می کند. این سرفصل جدید به شما می آموزد که انصاف و همه چیزهای خوبی که باید از آن آدم خوبهای جامعه تان باشد، نصیب افرادی می شود که هیچ بویی نه از انصاف برده اند و نه تعهدی به انجام اصل برابری و تساوی انسانها! اینجاست که تضاد در درونتان شکل می گیرد و در چه‌کنم‌ها غرق می‌شوید؛ چه کنم‌هایی که شما را در دو راهی خوب ماندن و بد شدن گرفتار می‌کند.

 

هرچند حقیقت بر اساس راستی و درستی بنا شده است اما در واقعیت منصف بودن و درست رفتار کردن نمی‌تواند ضامن موفقیت شما در بعضی شرایط شود. قطعا یک سیاستمدار و یا یک مدیر عالی رتبه در یک شرکت شاخص، خیلی خوب متوجه این موضوع خواهد شد که همیشه هم راستی و انصاف آنها را به سرمنزل مقصود نمی‌رساند. اما اگر در چنین سمت‌هایی مشغول نیستید هنوز بسی جای امید وجود دارد که می‌توان به بقای مفاهیمی چون انصاف و درستی در جهان خوشبین بود.

 

رابرت گرین، نوسینده این کتاب که خود زمانی در این دوراهی گرفتار بود تصمیم به کاوش و جستجو در تاریخ و چگونگی دستیابی افراد مشهور به قدرت کرد. او به دنبال این بود که افراد قدرتمند در طول تاریخ چگونه به قدرت دست یافتند. گرین قصد داشت از این آموزه ها، رمز و راز رسیدن به قدرت و استفاده درست از آن را بیابد. همه اینها گرین را بر آن داشت که کتاب ۴۸ قانون قدرت را به نگارش درآورد.

 

در چکیده کتاب ۴۸ قانون قدرت که پیش رو دارید به تشریح ۷ مورد از مهم ترین و تاثیرگذارترین قوانین رسیدن به قدرت پرداخته ایم که مطالعه آن قطعا درهای جدیدی را در زمینه شخصی و حرفه ای به روی تان خواهد گشود.

 

در این چکیده کتاب به پرسش های زیر پاسخ داده می شود:

 

    چگونه با به رخ کشیدن هوش و مهارت تان می توانید رئیس تان را از کوره به در کنید؛

    چگونه یک وزیر تنها به خاطر ترتیب دادن یک مهمانی مجلل برای پادشاهش، به سیاه چال انداخته شد؛

    چگونه گاهی اوقات تسلیم شدن میتواند باعث پیروزی‌تان در یک نبرد شود….




 

جهت دریافت رایگان فایل خلاصه کتاب میتوایند به هر از یک  لینک های زیر مراجعه فرمایید:


 

 

 

لینک۱ 

 

 

 

 لینک۲

 

 

 

لینک۳ 

 

 

 

لینک۴




 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی