فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...

مجموعه ای از هزاران فایل در همه رشته ها بصورت لیست شده و بر اساس طبقه بندی موضوعی

فایلخونه،یه خونه پر از فایل...


:::::::::::::::::::::

::: چنانچه در سایت "فایلخونه" به فایل مورد نظرتان دست پیدا نکردید،
میتوانید با جستجو در سایت
" filedooni24.ir "
آنرا بیابید.

filedooni24.ir

filedooni24.ir

filedooni24.ir

:::::::::::::::::::::




طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

 

خلاصه کتاب

 

کیمیاگر-پائولو کوئلیو
 

رمان کیمیاگر، نوشته‌ی پائولو کوئلیو، پر طرفدار‌ترین کتاب جهان است و بیشتر از صد میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

 این کتاب، عنوان رمانی با بیشترین ترجمه را هم از آن خود کرده است. رمان کیمیاگر داستانی پرکشش و جذاب است که سبک داستانی آن مشابه سبک داستان‌های شرقی است.


 

این داستان مخاطب را تشویق می‌کند به رها کردن تعلقات و وابستگی‌ها و آغاز سفری که باعث پیدا کردن شناخت در نهاد بشر می‌شود.

 

 کتاب کیمیاگر (The Alchemist)، در سال ۱۹۹۳ منتشر شده است و توضیح می‌دهد که انسان خیلی راحت آرزوهایش را رها می‌کند؛ در حالی که هستی همیشه آماده است که به انسان کمک کند تا به آرزوهایش برسد. در پشت جلد این کتاب نوشته شده است:

 

    این گنج فقط برای شماست و به غیر از شما هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند به آن دست پیدا کند.


 

هزار و یک شب در کیمیاگر

 

داستان کیمیاگر، براساس قصه‌ای از هزار و یک شب نوشته شده و ماجرای پسری است به نام سانتیاگو که در شهر زیبای آندلس زندگی می‌کند و به چوپانی مشغول است.

 

 آندلس، شهری که توریست‌های زیادی را به خاطر داشتن دهکده‌های تاریخی و طبیعت سرسبزش  به خود جذب می‌کند. این زیبایی‌ها توجه سانتیاگو را به خود جلب کرده بود. 

 

سانتیاگو چوپانی است که به گله‌اش علاقه‌ی زیادی دارد، با این‌که می‌داند گوسفندهایش فقط به آب و غذا فکر می‌کنند و هیچ‌وقت متوجه سرسبزی طبیعت که در آن هستند نمی‌شوند و زیبایی غروب را نمی‌بینند و نمی‌توانند آن را تعریف و یا تحسین کنند اما در کنار گوسفندانش سفر می‌کند.

 

پدر و مادر سانتیاگو به دلیل این‌که همیشه برای به دست آوردن همه چیز، تلاش زیادی کرده‌اند آرزوهایشان را فراموش کرده‌اند. اما سانتیاگو سواد خواندن و نوشتن دارد و تا سن ۱۶ سالگی در صومعه آموزش می‌بیند؛ آن هم به این دلیل که پدر و مادرش دوست داشتند او کشیش و مایه‌ی سربلندی و غرور آن‌ها شود. 

 

سانتیاگو از دوران کودکی آرزو داشت دنیا را ببیند و کشف کند. آرزوی کشف کائنات، آرزوی پیدا کردن خود و شناخت خود واقعی‌اش و در نهایت شناخت خدا، هم آرزو و هم اهداف سانتیاگو است و مطمئن است یک روز به آن خواهد رسید...



 

مطالعه کامل خلاصه کتاب در لینک زیر:


 

متن کامل خلاصه کتاب


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی